HOME - Storing binnen garantie aanmelden

  • 0 Product(en) € 0,00

    • 0 Product In de winkelwagen

      Totaal € 0,00

Storing binnen garantie aanmelden

Indien uw bij COMPUTERGAMER aangeschafte computer binnen de garantietermijn een storing heeft kunt u dit hieronder bij ons melden.
Wij zullen dan beoordelen hoe de storing verholpen kan worden (bijv. door ondersteuning op afstand of de computer naar ons retourneren)
en of u hiervoor gebruik kunt maken van de garantie. Storingen in de hardware worden binnen de garantietermijn kosteloos hersteld.
Storingen in software of veroorzaakt door software zijn uitgesloten van garantie en kunnen niet door ons verholpen worden.
COMPUTERGAMER voert geen reparaties uit aan PC's waarvan de garantietermijn is verstreken. Raadpleeg hiervoor uw lokale computer-reparateur.

BELANGRIJK:
Om u te kunnen helpen is een duidelijke en gedetailleerde klachtomschrijving noodzakelijk.
Een klachtomschrijving zoals; Doet niets, Loopt vast, Werkt niet, Computer is traag, is niet voldoende! Een storing is altijd beter en gedetailleerder te omschrijven. Noteer bijvoorbeeld ook de exacte datum en tijd van meerdere momenten waarop de storing heeft opgetreden zodat we de logboeken kunnen raadplegen.
Zonder een gedetailleerde klachtomschrijving kunnen wij de oorzaak van de storing niet inschatten en daardoor de storing niet verhelpen.

Na ontvangst van uw melding wordt de storing door ons beoordeeld. Wij nemen daarna zo spoedig mogelijk contact met u op.